چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 8 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۵:۵۵:۳۲

تلاش کنیم که به بخش خصوصی آسان بگیریم و رفع موانع کنیم

باشگاه خبری فراساحل: معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه استفاده از فرصت‌های فعلی برای جذب حداکثر سرمایه‌گذاری غیردولتی اهمیت بسیاری دارد، اعلام کرد: سازمان بنادر در سال 93 به‌اندازه 10 سال قبل از آن جذب سرمایه غیردولتی داشت.


به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از ایسنا، علی جهاندیده با بیان این مطلب اظهار کرد: در فضای پس از تحریم و در قالب طرح‌هایی که برای توسعه اقتصادی کشور ارائه می‌شود طراحی مقدمات لازم برای جذب سرمایه‌گذار اهمیت بسیاری دارد و این به عهده سازمان‌ها است که استفاده حداکثری از این فضا داشته باشند.


وی با اشاره به رشد قابل توجه میزان سرمایه‌گذاری‌ها در سازمان بنادر در سال 93، اظهار کرد: در این سال ما توانستیم حدود شش هزار میلیارد تومان سرمایه جدید جذب کنیم که این رقم به تنهایی با عملکرد 10 سال قبل از آن برابری می‌کند. اگر ما بتوانیم همین شرایط را برای ماه‌های آینده نیز فراهم کنیم می‌توان انتظار داشت در سال آینده میزان سرمایه‌گذاری‌ها به حدود 9 هزار میلیارد تومان برسد.


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه جذب اعتماد بخش خصوصی اصلی‌ترین نکته در بالا بردن میزان مشارکت در بنادر ایران است، اظهار کرد: در ایران حدود پنج هزار و 800 کیلومتر ساحل وجود دارد که وظیفه و هدف ما آباد کردن تمام حوزه‌های مربوط به آن است. این جز با مشارکت بخش خصوصی انجام‌پذیر نیست و این مساله اهمیت مشارکت در دریاها را نشان می‌دهد.


جهاندیده خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم که به بخش خصوصی آسان بگیریم و موانع موجود بر سر راه آن را برداریم. خوشبختانه سازمان بنادر با توجه به اینکه نسبت به بسیار دیگر از سازمان‌ها زودتر وارد عمل شده و کار خود را اجرایی کرده است جایگاه نسبتا مطلوبی دارد اما باید در آینده نیز همین روند را ادامه دهد.



  کد خبر : 883
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :